vineri, 17 iunie 2016

Sunt singur, asa cum poate am vrut sa fiu mereu. Privesc in gol. De acum golul e etern. Ma uit la ochii mei si ii inchid. As vrea sa visez, insa visele au trecut de celalata parte, acum a ramas din mine doar un trecator, un etern visitor, trubadur. Am deschis ochii si mi-am privit hainele, sunt frumos imbracat, culorile sunt calde insa e rece totul in jur. As vrea sa imi iau ramas bun de la casa si incep sa ma plimb, ciudat, nici chiar scara nu mai scartie, de fapt plutesc, asa cum am vrut dintotdeauna. Ating lucrurile si ele se pierd in mna mea ca un fum. O sa imi fie dor sa dorm in patul asta, de as putea sa ma mai intind macar inca o data. Oricum e totul rece, mie nu mi-a placut niciodata frigul asta….
Trebuie sa plec acum…. Imi e greu sa ma despart de tot.
As vrea sa mai aud o data un ras, un zambet, o privire….poate alta data, acum a venit vremea sa plec. Nu urasc pe nimeni, iubesc eternitatea, asa cum am facut-o de fiecare data, insa imi place sa fiu singur….

Niciun comentariu: