marți, 17 aprilie 2018

Imbratiseaza-ma acum, neaparat acum....sau ....maine...






Uneori tac si te ascult.


Imi place zambetul tau si ochii tai albastri. Uneori ma uit la stele si ma trezesc gandindu-ma la tine. Tresar de fiecare data si simt ca parca as fi facut ceva rau. Inchid ochii si imi spun ca oricum nu mai esti aici. esti departe si probabil ca in viata asta drumurile noastre nu se vor mai intersecta niciodata.
Oftez si te ascult.....uneori cand e prea tarziu, de fiecare data insa atent, e drept ca uneori pierd esentialul, dar iarta-ma....esti atat de frumoasa. Buzele tale imi spun o poveste frumoasa, de fiecare data aceea pe care o vreau eu. Ai plecat si ai lasat un oftat. E drept in viata sunt momente cand nu poti accepta... atunci insa am acceptat ....poate din cauza ochilor tai in care e mult prea frumos sa visezi

Niciun comentariu: