vineri, 13 iunie 2008

visez cu ochii deschisi



Aseara...o pala de vant a batut la fereastra mea...mi-a zambit si apoi am inceput sa povestim. L-am intrebat pe unde a calatorit si mi-a zis ca te-a vazut...esti frumoasa si zambetul tau e la fel de frumos, chiar mirific as adauga eu...stiu asta de pe vremea cand mi-ai dat voie sa iubesc un inger precum esti tu. Stii....iti doresc tot binele din lume...te iubesc si printre toate lacrimile care le vars gandindu-ma la tine te vad din ce in ce mai frumoasa si mai fericita... o data am visat ca erai in brate cu o fetita si era asa de frumoasa ca si tine... as fi vrut sa o tin in brate si eu....si as vrea sa te mai tin cateodata si pe tine in brate...sa iti mangai parul tau frumos si sa ma uit in ochii tai mari si atat de adanci... precum cerul instelat...de multe ori m-am uitat la el..sperand sa te zaresc acolo...sa iti mai vad o data zambetul...dar stralucirea stelelor nu se compara cu lumina din ochii tai. esti atat de frumoasa si atat de departe. ......Acum eu am sa plec mi-a spus vantul si suierand dus a fost...luand cu el...gandurile mele..sperantele si sufletul. Mi-a promis ca iti va spune de mine....dar eu cred ca m-ai uitat.....acum noaptea se lasa peste fereastra mea....si e vremea in care oamenii dorm...a mea insa vremea in care pot sa visez fara sa fiu vinovat de nimika.....poate ca ...o sa ma trezesc si eu fericit....sau poate nu...deocamdata am atatea amintiri care sa imi tina de cald in iarna asta care se asterne peste viata mea...

Niciun comentariu: