miercuri, 21 iulie 2010

mi-e dor...

Liber? Hmm…am pierdut notiunea de libertate….de fapt nu am pierdut-o…ci am uitat-o…nu mai stiu e inseamna…
Am citit deunazi dintr-o carte….niste notiuni despre libertate…marturisesc ca am incercat sa redefinesc in mintea mea..libertatea…apoi am cautat pe internet…si nu in ultimul rand…am intrebat printre prieteni. Mi-am facut o idee…e drept…insa mai simt o data nevoia de a marturisi ca nu am inteles nimica.
E greu sa privesti spre viitor…am inteles asta…..mai greu e insa sa privesti spre trecut. Am inceput viata asta parca avand niste idei preconcepute despre cum se traieste….de ce? …nici eu nu stiu..insa am inteles ca trebuie sa traiesti viata pentru viitor…sa lasi o portita de bun venit oricand…E drept…insa inspre trecut ma uit cu amintiri…sunt frumoase…..si dor….dar inainte de toate sunt frumoase. Mi-e dor de mine insumi de de clipele fericite pe care le-am trait….mi-e dor de frumusete si de linsite…..mi-e dor de ploaia care nu ma uda niciodata si sub care sarutam buze fierbinti.
mi-e dor de tine eu-ule…mi-e dor sa stau si linistit sa imi deapan ziua…sa imi analizez greselile si sa incerc sa ma fac un om mai bun…..am uitat sa fiu liber…sa respir aer curat….sa ma polimb si sa fiu fericit….nu mia stiu ce libertatea sufletului…nu mai stiu sa zambesc……mi-e dor de tine Cipri!

Niciun comentariu: