joi, 2 septembrie 2010



„Care mai este viața ta măi Andrei”
Și am răspuns astfel la întrebarea prietenarului pe care nu-l mai văzusem de ceva vreme: „Viața mea?... probabil, un morman de vise...”

La început am ezitat a răspunde astfel...

...Dar, ce este un om fără vise? Mi-am spus în gând...
Chiar, ce este?

Pentru că data trecută am convenit că suntem „rezultatul acțiunilor și inacțiunilor noastre”, dar am omis visul...


citeam o declaratie a unui bun prieten al meu..un om mare cu un suflet si mai mare...de fapt omul caruia ii datorez acest blog.

ma regasesc in tot ce zice andrei.....ma regasesc mai departe de cuvinte intr-o singuratate de vise....de amagiri..si de dorinte...

BAFTA Andrei ...fii sigur ca noaptea ca un sfetnic bun...ne va da si vise frumoase....si poate.....unele se vor si indeplini.....DOAMNE AJUTA!

Un comentariu:

Anonim spunea...

/respect

Doamne ajuta!