vineri, 25 august 2023

Scorpions - Holiday


Inca o zi a trecut….visele au zburat
Amintiri dintr-un basm ce-am visat
Se revarsa in fata-mi precum un film adevarat
Si se face ca sunt precum un print
Calare pe-un vant s-ncep sa zbor
Alerg Calare si vreau sa ating
Precum Minos in al sau labirint
Un capat de lume….
Undeva pe un zid care imi sprijina scarile ce le urc zi e zi ca sa ma pun la somn sta o poza tare draga mie. E acolo in poza aia o viata de om. E acolo o prietenie care ne-a unit in momente grele, o fratie a muzicii care ne-a facu sa speram, sa murim si sa renastem pe ritmuri de rock.
Mi-e dor de tine prieten drag! Mai pastrez poza aia acolo, aproape de sufletul meu. O privesc uneori lung si zambesc, pentru ca alaturi de tine am zambit si chiar am ras in atatea momente memorabile ale vietii mele...
Uneori seara inante de somn, rememorez clipele asa de faine pe care le-am faurit impreuna. Inchid ochii si te vad razand cu dintii tai mari....si eu distrandu-m chiar si in momentele importante. 
MI-e dor de ziua cand o sa imi iau o vacanta....o vacanta in care o sa ne vedem. Promite-mi ca o sa bem o bere impreuna si o sa depanam o viata ....

Niciun comentariu: