duminică, 14 noiembrie 2010


Nu mai pot sa dorm…..afara a inceput sa ploua….e intuneric in jurul meu si parca incepe sa imi placa. E rece si in jurul meu se vad aburii gandurilor mele care plutesc prin camera goala. Scapar un chibrit si aprind o lumanare mare si frumoasa…..e parfumata….si mirosul ei incepe sa cuprinda camera si parca incepe sa fie mai cald. E tarziu si somnul care nu mai vine ma indemna sa ies putin la aer.
Am iesit sa respir din aerul rece. Stii…dupa ploaie…parca e mai frumos afara. Am o camara mica si poate de aceea se aeriseste repede…si aerul rece imi ingheata mainile pe chibritul care aprinde din nou lumanarea……hmm…stii ca tu mi-ai dat-o in dar? Imi aduc si acum aminte…ca am pastrat-o pana cand vom fi impreuna din nou singuri. Afara a inceput din nou sa cada o ploaie rece si marunta…..ma uit cum ploua..si imi aduc aminte de tine…era asa de cald de fiecare data cand ne plimbam prin ploaie…imi e dor de tine…imi e dor sa fugim prin ploaie …imi e dor sa iti vad buzele vinete si ochii tai care zambeau….si gura ta atat de dulce….
Am reusit sa adorm putin ….ma gandeam la tine si te-am visat….si imi strangeai mana…in pumnul tau mic….m-ai mangaiat pe fata si m-ai sarutat incet pe buze….am inceput sa tremur…. Imi e atat de dor de tine…inima a inceput sa bata atata de tare……te simt langa mine si imi dau lacrimile….simt o adiere si atat de mult as vrea sa fie mana ta care imi mangaie fata….sarutul tau care imi acopera buzele….
Sunt treaz…e din nou o noua zi…desi diminetile in care ma trezesc sunt devreme in noapte. Mi-a mai ramas in ceasca de aseara putin lapte…..il beau si lacrimile imi curg….pe masa, in fata mea…e o poza de-a ta…
Afara totul e ud….simt cum din copaci cad picaturile de apa …nu am umbrella si a inceput sa ploua…..e mai bine asa….inca sper sa te pot zari fugind prin ploaie…macar o data…..macar pentru o clipa….
Am venit si azi la tine…. Ma uit la poza care e incrustata in piatra asta gri…si rece….stinghera si parca o granita de nedepasit intre noi……esti inca frumoasa…si inca mai imi zambesti….iti trimit un sarut……..undeva departe de noi……in zare….langa un copac batran…cineva ii povesteste unui copil o poveste….acolo se mai naste o data o viata…..
E din nou noapte si mie nu mai mi-e somn….mi-e dor de clipe, de trairi…de cuvinte……de zambet

Niciun comentariu: