vineri, 9 septembrie 2011

Cine oare citeste o carte fara sa fie pasionat de ceea ce autorul incearca sa descrie….si asta pentru ca asa a vrut Dumnezeu sa fie ordinea lucrurilor…..stiuc a nu e cel mai bun exemplu, dar uneori imi e lene sa sterg si sa revin …sa incep ceva nou…asa ca las sa mearga de la sine ca si un exercitiu gresit…pe care nu ai chef sa il stergi. De ce oare nu sunt acum undeva intr-o zona in care sa pot privi spre cer…stiu ca as putea asa de frumos sa povestesc despre stele…si asa frumos as putea caracteriza norii… De ce oare in lume apare scanteia? De ce ploaia cade pe pamant …as vrea sa se opreasca undeva aproape de pamant….poate asa ar prinde avand si gandurile mele.. Daca as putea alege o latura a unui patrulater…..as vrea sa fiu o diagonala…si stii de ce? Pentru ca e cea mai lunga. As vrea sa pot cere lumii sa ma inteleaga…dar e opierdere de vreme….as vrea sa pot sa cer o lumina care sa arda…..insa se consuma prea multa energie in lumea asta…si eu sunt asa de mic. Stii in schimb ce as vrea? As vrea sa te tin in brate…sa ma uit adanc in ochii tai si sa sper ca acolo o sa vad ceea caut. Stii ce e curios…..niciodata nu am stiu ce caut…ins aam stiu ca voi stii asta atunci cand voi gasi. Daca cerul ar putea zambi azi….cred ca norii ar disparea de frica. Daca vantul ar putea sa spun ace simte inima mea..atunci ar bate cu putere. Mi-e dor de tine…imi e frica….insa stiu ca imi e dor de tine si de zambetul tau…..de ochii tai mari si de buzele tale! Vreau sa te sarut…imi doresc asta mai mult decat orice. Nu stiu ce inseamna continuarea insa vreau sa traiesc clipa….simt ca asta imi doresc acum cel mai mult. Mi-e mila de mine si de durerile mele….mi-e mila de lacrimile care curg cateodata pe obrazul meu si de suspinele infundate in perna cand inima o ia razna…insa vreau sa dorm si sa ma trezesc in acelasi loc….in acelasi minut…si in acea secunda care sa ma faca sa zambesc…si sa ma pierd in ochii tai.

Niciun comentariu: