duminică, 11 decembrie 2011

Scrisoare catre.....mosu...

Iti mai amintesti de mine? Eram atat de mic si parca visam zi de zi Ma jucam zi de zi cu aceleasi jucarii invechite si credeam ca sunt cele mai superbe din lume. Aveam un trenulet de lemn atat de brut si mie mi se parea atat de complex. Rad acuma cand ma gandesc cata feerie era atunci. Visam ca o sa fie zana si o sa ma mangaie pe obraz daca eram cuminte si ca o sa imi lase sub perna bani. Ii cautam de fiecare data si nu ii gaseam…insa in credinta mea stiam ca o sa ii gasesc odata si o data. Simteam fiecare clipa cu bucurie si parca speram ca undeva in lumea asta imi e locul. Eram mic si visam la lucruri mari. Am trecut prin clipe grele si foarte grele. Am fost inocent si in acelasi timp am simtit cum e sa fii tradat si umilit. Am fost atat de jos incat de multe ori ma intreb …de ce m-am mai ridicat? Am sperat ca o sa primesc un cadou de craciun! Si inca mi sper Ca el sa fie asa cum il doresc in sufletul meu!

Niciun comentariu: