vineri, 25 septembrie 2015

un dans...

Am intrat in dans fara sa stiu pasii. M a tem uneori ca am cunostiinte atat de limitate desi in general ma descurc la improvizatie. Stingher pasii se transforma in dans. Uneori pasii incropesc un amalgam filosofic de miscari stiute de suflet. Oare sufletul danseaza? Ma gandeam la un dans in doi. Nu am avut ocazia sa dansez cu tine niciodata, dar stiu ca am fi un cuplu. Intotdeauna m-am gandit la dansul nostru. Sa imi cobor man ape mijlocul tau sis a te trag incet spre mine, sa te sarut usor pe gat sis a iti soptesc ceva la ureche….sa razi sis a ma privesti adanc in ochi de parca ai vrea sa imi citesti adevarul spuselor mele. Sti bine ca mana care ti-am intins-o e sincera.
Mi-e dor de tine si stiu ca undeva in sufletul tau sentimentul e reciproc. Uneori visele sunt facute sa tina in viata pana si fire atat de subtiri incat ma gandesc ca parfumul tau e inca asa aproape ….

Niciun comentariu: