luni, 21 martie 2022

Aurelian Andreescu - Aș da orice

Doamne, daca o vezi, ia cu tine o poza cu ea sa o mai pot privi o data. Cine e ea? Ai dreptate, era atatea incat de multe ori ma intrebam care dintre ele e cu mine in momentu ala. Sti ce cred eu ca era....era un suflet bun, una care mie imi parea frumoasa...cea mai frumoasa. Avea niste ochi atata de comuni si simpli in care ma pierdeam de fiecare data. Avea un par urat care statea in toate directiile si de fiecare data cand i-l atingeam era asa matasos, avea un nas urat pe care m-a lasat sa il ating usor cu buzele. Mai avea niste buze asa de normale pe care o data le-am sarutat usor de parca era doar o adiere de vand, apoi dupa mult timp mi le-a sarutat in timp ce imi inchideam ochii...Asa de calda a fost sarutatarea aia incat mi-a topit durerea. O stii era asa de nebuna uneori incat ma uitam cu nesat la ea cum se stramba si era asa de urata... aia de care m-am indragostit de cateva ori si de fiecare data mi-a intors spatele ... Aia daca o gasesti, sa nu ii spui ca ... ma gandesc la ea. O urasc asa de mult incat in fiecare seara inainte de culcare plang si zambesc cand ma gandesc la toate prostiile mici si toate prostiile mari pe care le-am facut impreuna. Sa ii zici ca e atat de multa liniste de cand a plecat, uneori e rece, insa se aude de fiecare un ecou in urma pasilor ei, ecou pe care nu pot sa mi-l scot din cap. Poate te gandesti Doamne ca gresesc... Ai dreptate! Insa simt ca vreau sa ii mai spui ceva inainte de a pleca...sa ii spui ca Piticul ala a murit in cartea mea. Mai vreau sa ii spui ceva, stiu ca iti cer si asa mult, insa te rog sa ....o prinzi in brate...are asa de multa nevoie de Tine si de grija Ta. Sa ii mai spui ca o iubesti! MUltumesc Doamne! Multumesc

Niciun comentariu: