duminică, 5 iunie 2022

Je t'aime - Lara Fabian.


Iti mai aduci aminte ce mult ne doream sa mergem impreuna in mare? Erai atat de nerabdatoare cand am ajuns la hotel incat a trebuit sa lasam bagajele si sa fugim in picioarele goale pe plaja atat de moale catre apa aia frumoasa si de un turqoaise inimaginabil. Am ajuns acolo si m-ai luat de mana plangand. Mi-ai spus atunci ca e tot ce iti doreai mai mult, sa fim noi doi de mana pe plaja, in mare sarutandu-ne pana cand soarele avea sa apuna peste noi. Am zambit la inceput apoi am ras cu toata puterea, erai asa de frumoasa iar sarutul ala din mare a fost asa de frumos. Eram imbracat in blugi si aveam un tricou alb pe mine insa erau ude leoarca...m-ai tavalit prin mare si m-ai sarutat asa de patimas....nici tu nu erai mai prejos, rochita ta alba, scurta, atat de scurta incat ma bucuram sa iti vad coapsele...era asa de uda. Mi-ai zis ca ma iubesti...mi-ai zis asta uitandu-te la mine in ochi. Si eu am simtit asta asa de adanc in sufletul meu incat nu am putut sa iti raspund. M-ai sarutat pentru ca stiai ca sunt doar emotii. Te iubeam asa de mult incat am scos din buzunar inelul ce il aveam pregatit. Ti-am cerut in lacrimi sa fi sotia mea si tu ai inceput sa tremuri...plangeai si ma acopereai cu sarutari. A fost cel mai frumos da din viata mea, singurul care conta.

Apoi m-am trezit....era doar acelasi vis pe care il aveam de fiecare data cand ma gandeam la tine. Era planul meu pentru vara asta. O vara care a venit asa de dureros si de anost. Tu esti undeva departe de mine, iar eu... ma uit inca la inelul asta. Ma gandeam sa fac totusi vizita aia la mare...am sa stau pe plaja pana cand apusul are sa apuna peste mine, apoi am sa intru in mare....si am sa las inelul asta acolo... impreuna cu sufletul si dorintele mele. Valul are sa duca de acolo sperantele mele, iubirea mea si o mare parte din mine. Acolo am sa imi iau ramas bun

Niciun comentariu: