duminică, 23 aprilie 2023

...pentru ca visez tocmai cand ar trebui sa ma trezesc...


Azi am plans. am plans insa nu cu lacrimi ci cu vise. Am adormit gandindu-ma la tine la ochii tai si la buzele tale. Cateodata incerc sa te uit si sa sper ca o sa ma trezesc intr-o zi si sa pot sa visez catre altceva. Imi stai in vis si imi zambesti de fiecare data. Stii ca imi place zambetul tau? ...si mai imi place cand vorbesti, cred ca te-as asculta tot timpul. De multe ori vroiam sa te contrazic, insa asa de mult imi place muzicalitatea cuvintelor tale incat as adormi privindu-te si ascultandu-te cand spui verzi si uscate. Am adormit azi cu tine in gand si m-am trezit in vis plangand. Am sa adorm in seara asta si am sa privesc catre un cer care se stinge usor catre un intuneric cald de data asta. Am sa stau treaz pana cand noaptea ma va trimite la culcare si am sa te visez din nou. Imi e asa de dor de tine uneori incat de abia astept sa te intalnesc in vis. 

Niciun comentariu: