joi, 18 iulie 2024

Tot ce-as vrea sa-ti spun e venit din suflet....sau din vise


Se uita lucruri importante zi de zi, se uita oameni si uneori chiar vorbe. Ce nu as vrea sa uit niciodata sunt visele mele. Mi-ar place sa visez in timpul meu liber....si crede-ma mi-as face mult timp liber. Visele mele s-au nascut dintotdeauna, insa ele au renascut cand am inceput sa te iubesc. Stiu stiu....suntem departe acum chiar daca foarte rar mai schimbam 2-3 vorbe. Mi-s tare dragi conversatiile alea ale tale....simt ca parca ai vrea sa imi spui ceva si nu o faci de teama. Mi-am jurat ca nu o sa mai fac niciodata primul pas. Imi ramane atunci sa visez....si Doamne ce frumos e. Ma intorc zi de zi la realitatea mea cu bune cu rele, cu oameni faini, cu persoane mai putin interesante, cu iubiri, cu dezamagiri, cu rostiri, cu zambete....insa de fiecare data, seara, ma intorc la visele mele, la gandurile mele, la dorintele si linistea mea.

Niciun comentariu: