joi, 24 februarie 2011

apus de'mbratisare

am imbatranit si parca printre firele albe
isi croiesc spre lumina si ganduri ce adorm
inainte de a-si fi realizat visul indraznet

am simtit caldura din corpul meu care scade
si parca din tot ce a ramas, un zambet
incepe sa aduca caldura in sufletul meu

am inceput sa simt ca povara e mai grea
si ca un capat pe care il speram aproape
se indeparteaza in zare si ma lasa rece

am visat cum o mana micuta imi mangaia fata
si se juca cu barba mea alba razand
insa m-am trezit obosit...a fost un vis

mi-e greu sa mai privesc cu ura
catre apusul ce sta si acum sa vina
si maine e iarasi o zare si-un zori...

prinde-ma de mana si du-ma catre zare
mai vreau sa vad apusul...si poate o raza
mai vreau sa simt iubirea...sau paote-o'imbratisare

Niciun comentariu: