vineri, 25 februarie 2011

din ce in ce mai singur....


...am ramas singur....imi era frica de asta....acum sunt singur de tot....mi-e frica si ma simt atat de mic..mi-e dor de o imbratisare. O prietena buna de-a mea la care tin mult, imi zicea odata....ca un om pentru a putea trai....are nevoie de cateva imbratisari pe zi...hmm...as fi completat-o atunci ....sau macar una ca sa poata supravietui
Am rams atat de singur incat imi e mila de mine insumi. i-am pierdut pe toti.....s-au dus de langa mine. e atat de frig cand esti singur...e frig si gandurile rele te inconjoara..de mute ori am zis ca nu ii inteleg pe cei care se sinucid....sa stii...ca incep sa ii inteleg....e o alegere atat de usoara...Doamne ....daca toate ar fi asa de usoare... am vrut sa ma sinucid mai demult...insa am privit viata ca o confruntare din care indiferent cum ies...trebuie sa o fac cu capul sus..indiferent de ce se intampla in jurul meu. e asa de usor sa ma plang ...imi plang singur de mila......singur pentre straini...nimeni nu mai e cine vrea sa apara.
Mi-e dor de mama....de vocea ei calma...de imbratisarea ei si de mangaierea ei fina pe obrazul meu de fiecare data cand sufeream. Mi-e dor de tine mama..as vrea sa fii aici langa mine...mi-ar fi mult mai usor...vorbele tale m-ar linisti...si poate as putea sa adorm putin..macar putin...linistit....pentru ca imi doresc liniste mama....am si uitat de cand m-a ocolit linistea....am si uitat de vremea cand eram impacat cu mine insumi si cu cei din jur...stii mama....ti-am ascultat sfaturile...si nici acum nu ma indoiesc de spusele tale. mi-ai zis sa iubesc oamenii mama...dar e atat de greu...sunt atat de rai....m-au facut sa sufar si pana aceia in care mi-am pus cea mai mare incredere... Mama mi-e inima mica de frica...mi-e sufletul inecat in lacrimi... Am inteles ca pana la urma nu o sa mai am familia pe care mi-am dorit-o....si ca o sa mor singur....mi-e frica de asta mama...

Niciun comentariu: