duminică, 6 februarie 2011

A fost odata un om....a fost odata un sunet


M-am trezit singur intr0o lume de sunete care mai de care mai acute. e din ce in ce mai greu sa imi inchipui o viata in care Gary Moore nu va mai fi...o viata in care sunetele sale vor razbate doar din amintiri. Un rock mai sarac va rasufla peste noi....iar solourile vor fi din ce in ce mai stringente. Am vibrat odata cu acea magica chitara care se unduia in ritmul "Parisienne Walkways" si am simtit fiecare nota din "The Loner". As fi vrut sa mai avem putin bluess..sau sa mai calatorim "Over the hills and far away" insa neinduplecata moarte ne-a rapit acel om..care a simtit cu adevarat ce inseamna rockul...sa iti spun ca iti multumesc ...sa iti spun ca nu te voi uita niciodata...si ca inima mea va tresalta la fiecare solo al tau....sunt cuvinte prea mici in fata geniului tau...am sa plang singur...si am sa las o lacrima sa atinga pamantul...am sa zambesc si am sa respect toata munca ta.
a fost odata un om...a fost odata un sunet....care nu se va mai termina niciodata!

Niciun comentariu: