duminică, 3 iunie 2012

imi aduc aminte...

...eram pe o plaja...era atat de cald si vantul iti batea prin par....erai atat de caraghioasa cum incercai sa iti dai parul din fata ochilor....stii...te-am cuprins in brate si m-am uitat in ochii tai....ai ochi atat de frumosi..si parul tau e superb. imi amintesc sarutul acela in amurg....cand buzele tale uscate de vantul care batea m-au atins si parca simteam cum un val de apa calduta imi loveste corpul si ma face sa ma simt racorit....si acum imi amintesc cum iti tineai ochii inchisi sa simti fiecare atingere....sa poti privi cu ochii sufletului iubirea noastra.

mi-e dor de tine...

ma gandesc de multe ori...pe unde esti...nici nu mai stiu unde stai...mi-e dor de tine...de vara noastra fierbinte....de sanii tai minunati....de buzele tale...de ochii tai....de tine.

undeva cred ca te-ai pierdut in lumea asta...stii nici acum nu stiu de ce ai fugit din viata mea...as fi vrut sa te fac sa te intorci la mine...dar simteam ca nu vrei asta....nici macar nu vroiai sa mai vorbesti cu mine...imi e greu sa cred atatea lucruri care se inghesuie in amintirile mele legate de tine....ceea ce nu pot ascunde este ca intradevar mi-e dor de tine...mai tin in mine putin din dragostea pe care ti-am dat-o...sufletul meu mai tanjeste dupa tine....

chiar daca esti departe...iti trimit prin vant un sarut... oriunde oricand voi fi langa tine...trebuie doar sa vrei asta.....

Niciun comentariu: