vineri, 10 ianuarie 2014


A mai trecut o viata, o ora , o secunda si o clipa din viata mea. Poate ca uneori timpul la mine se masoara in ploi. stii de care? De acelea care cad marunt si rece peste suflet. De acelea care te fac sa plangi singur si sa privesti in gol in timp ce apa iti patrunde adanc in oase si te face sa cazi in genunchi. Mi-e dor de caldura unei batai de aripi...mi-e dor de privirea calma a unui rasarit de soare iarna. Stii...frumos e de fiecare data atunci cand ma gandesc la tine. Parca te-am vazut pentru o clipa si trenul a trecut in viteza pe langa mine. Ti-am vazut zambetul ...am ascultat rasul tau si ti-am simtit buzele in treacat peste ale mele. Mi-e dor de sarutul tau si de gemetele tale. de sanii tai si de sarutul tau patimas. Nici nu mai stiu ce culoare au ochii tai, insa sunt sigur ca imi e dor de ei. Simt cum gandul tau se invarte acum pe langa mine si ma priveste. Mi-e dor de parul tau. As opri trenul asta al vietii doar ca sa ma imbarc langa tine pentru inca o clipa. E atat de departe gura ta si simt ca sarutul meu se pierde undeva in desertul pasilor tai pierduti.

Niciun comentariu: