miercuri, 13 mai 2015

Mi-e dor...

Mi-e dor sa tac intr-o liniste in care se sparge incet si acut durerea, Mi-e dor sa tac si in linistea asta sa aud doar calmul respiratiei tale…a vorbelor si a vocii tale calde. Mi-e dor sa te privesc cum iti rasfiri paru si apoi il inelezi razand de parca ai ascunde ceva. Mi-e dor sa te uiti la mine stinger pentru ca nu stii ce sa spui, desi de atatea ori te-ai descurcat de minune. Stii, cand eram doar noi doi, te dezbracai de tot si deveneai o culoare asa de frumoasa incat o cautam pana la urmatoarea intalnire. Uneori cand ma simt descurajat, inchid ochii si privesc inspre vise…stiu ca odata se va intampla sa o recunosc dintre toate sis a zambesc ca de fiecare data cand te vedeam imbujorata. Mi-e dor de tine pe de-a intregul. Ai sa ramai in visele mele si zi si noapte pana cand nu o sa mai doara nimic….atunci sunt sigur ca am sa imi gasesc culoarea care imi da sens vietii.

Niciun comentariu: