miercuri, 28 decembrie 2022

Cântarea Cântărilor


Uneori prin viata noastra trecem si lasam in spate atatea amintiri, insa reusim doar sa le vedem pe cele care le-au lasat altii pentru noi... pe cele pe care le lasam noi pentru altii le pierdem. Uneori as vrea sa retraiesc trairile mele pe care altii le privesc. Poate ca sunt subiectiv, insa mi-as dori sa traiesc in special cateva amintiri legate de o anume persoana. 

Ma uitam la poza ta....si am reusit sa o ating...e asa un sentiment ciudat cand faci asta pe un telefon.... Cred ca vreau prea mult de la tine, ma rog...de la amintirea ta.
Alung din visele mele amintirile tale, in speranta ca nu vor mai veni si imi vor linisti viata. Ma mint degeaba. Uneori imi plang de mila...sau din dragoste. Ma gandesc ca astea deja nu mai conteaza. Sunt doar ale mele si nu imi doresc sa fie decat asa...ale mele. E gresit? e bine? Mai conteaza doar alegerile inimii mele. 
Aseara am trecut mana prin par si am inchis ochii...eram sub dus. Cred ca a trecut ceva vreme pentru ca am visat...am zburat prin vazduh si am visat. Am tinut de mana un duh si am zambit. Am trecut prin zbor pe deasupra mea. Stateam pe o banca....scriam ceva intr-un caiet. M-am oprit si am povestit putin cu mine. Nu e ciudat...uneori mai fac asta chiar daca unii nu inteleg. Poate ca singuratatea sufletului sunt eu acela care scrie de fiecare data cate ceva intr-un caiet. Mi-as dori sa pot deschide caietul ala si sa frunzaresc gandurile mele asa cum numai el le stie. Pe de alta parte as vrea sa traiesc continuare vietii mele... Continuarea care uneori e trista, alteori zambeste si poate vreodata e frumoasa. Ma risc, pana la urma traim cu totii, asta daca bunul Dumnezeu ma mai vrea 

Niciun comentariu: