sâmbătă, 31 decembrie 2022

Odyssey - Rana [videoclip oficial]



Trece un an din-un buchet special. E rau sau e bine timpul va decide, asta desi timpul nu face intotdeauna cea mai buna decantare.
Am plecat in fiecare zi departe sa caut ceva, iar in prag de final de an inca nu stiu catre ce ideal mi-am purtat singur pasii tacuti!
Am sa imi doresc sa fie pace si liniste in sufletul meu. 
Mi-as dori sa se opreasca din plans si din durere. 
Mi-as dori sa fie liniste, atata de multa liniste incat sa aud cum creste iarba
Mi-as dori ca ploaia sa nu mai fie rece...sa fie doar calda si imbietoare
Mi-as dori ca plimbarile mele sa nu mai fie tacute, iar rasul sa rasune din nou in  sufletul meu
Mi-as dori ca oamenii sa nu mai plece de langa mine in alta lume, mai bine sa plece de langa mine decat pentru totdeauna de langa sufletul meu
Mi-as dori ca muzica sa nu imi mai placa...sa cant singur asa cum doar sufletul meu stie
M-as dori sa pot zambi si lacrimi sa curga de fericire
Mi-as dori ca inima mea sa bata calm si linistit 
Mi-as dori sa nu mai scriu nimic...sa las paginile albe sa se scrie singure

Niciun comentariu: