miercuri, 4 ianuarie 2023

Vulf, un catel mic cu inima mare


La mine povestile frumoase incep cu…..ploua marunt intr-o zi. Asa a inceput si ziua in care ne-am cunoscut prietene! Era o zi rece si ploua, am ajuns impreuna acasa si ne-am imbaiat ca erai tare murdarel. Erai speriat, insa am povestit cu tine cat de bine o sa ne fie impreuna. Nu erai prea sigur si te uitai ciudat la mine. Nu m-ai muscat niciodata si prietenia noastra a fost sincera, chiar pana in ultima ta clipa. As fi vrut sa raman asa imbratisat cu tine o eternitate, sa ramai langa mine, aveam inca nevoie de tine si de fata ta de catel jucaus. Dar azi nu e despre pierderea ta, azi e despre ziua in care noi doi ne-am cunoscut. Si ce frumoasa zi era….eram fericit sa te am, tu inca nu stiai despre ce e vorba insa iti placea caldura casei mele si eu inca sper ca mi-ai citit sufletul atunci si linistea ce a urmat s-a datorat acestui lucru. 
          Mai ti mine cat de stresat erai sa dormi in noua ta locuinta? Am sta impreuna pana tarziu imbratisati si am vorbit cu tine ca sa te obisnuiesti cu vocea mea. Mi-e dor prostiile tale si de latratul tau, de urechea aia care statea culcata si ma facea sa fiu ingrijorat, de pofta cu care mancai, de fericirea din ochii tai cand ma jucat cu tine, de stresul tau cand vedeai apa si de chinul meu cand trebuia sa iti fac curat. 
          Multumesc prietene pentru ca ai intrat in viata mea. Mi-ai dat speranta, putere si zambet de cele mai multe ori. As fi vrut sa fim mai mult timp impreuna. Am invatat sa te pretuiesc mai mult de abia cand ai plecat. Nu iti fie teama prietene... O sa vina o vreme cand ne vom imbratisa iarasi si ne vom juca asa nebuneste. Promit ca are sa fie pentru totdeauna!

Niciun comentariu: