marți, 17 ianuarie 2023

UNFORGETTABLE


Azi am visat cu ochii deschisi,
Am stat azi si v-am privit cum va indepartati incet spre o lumina, tinandu-va dupa cap ...asa ca niste buni prieteni si veri. Am fost un pic linistit gandindu-ma ca sunteti impreuna. Imi e dor de tine tata asa de tare. Imi lipsesti asa de tare incat de multe ori ma gandesc ca o sa povestesc cu tine cand ajung acasa.....apoi pe drum...ma uit lung spre varfu ala de deal unde stai si ne veghezi. A trecut inca un an...credeam ca o sa fie mai usor, insa e la fel. E acum acuta pierderea asta... Ma amagesc ca lumea nu e asa si ca nu ii pierd pe cei dragi. Am fost la inmormantari...mai multe plecari decate veniri...ar fi trebuit sa fiu deja obisnuit, insa nu e asa. Plecare ta tata a lasat o gaura mare. Sti sufletele alea care nu mai sunt intregi? Asa e mama. Traieste si uneori zambeste...dar nimic nu mai e la fel. Sunt gelos pe dragostea voastra tata, erati asa de frumosi. Ma gandesc ca poate mama va vrea sa vina sa te vada....si raman singur, asa de singur incat asa de mult o sa vreau sa vin in vizita la voi si sa stau, incat imi e frica. O sa fie asa de bine cand o sa stau la povesti cu unchiul meu drag, cand o sa imi vad bunicii mei dragi si cand o sa avem timp sa stam toti impreuna sa povestim cum faceam pe vremuri. O sa il am langa picior si pe Vulf si o sa ma joc cu el pana la apusul serii. 
Pana atunci tata ne ducem viata inainte si speram sa fie bine. O sa ne gandim la tine pentru intotdeauna. O sa zambim cand venim sa te vedem....o sa te tinem in minte si in suflet, o sa va tinem pe toti aproape de inima ca intalnirea sa fie frumoasa! Ramai cu bine tata...ramai cu bine. pe mine te rog sa ma lasi sa mai plang un pic.

Niciun comentariu: