miercuri, 18 aprilie 2012


As fi vrut sa va spun despre istorie…insa cine poate mai bine zugravi decat DOMNUL BODEA?
As fi vrut sa va povestesc despre copii pe care ii vad si langa care depan amintiri cu si despre U. Sunt atat de frumosi si atat de atenti cand le spun despre Luca, Anca…si altii…le spun despre cat de frumosi sunteti voi cand va dati sufletul cantand pentru “U”, si cant cu ei….si ma asculta si ochii lor cresc mai mari atunci cand Slava tie studentie.. rasuna peste linistea salii. Le mai arat poze vechi si le spun ca acolo, langa suflet, jucatorii pastrau simbolul asta sfant, aceasta vocala….aceasta minune! Se uita neincrezatori la mine insa stiu ca in inima lor rasuna “tempo U”, “Haide U”.
Odata un pustiulica cret si tare simpatic mi-a raspuns ca jucatorul lui preferat de la “U” este SISI. Am ramas socat. Nu vreau sa va mint….insa o lacrima mi-a brazdat obrazul. In inima aia mica de cret blond am zarit o generatii de U=isti care pastreaza vie existenta si nemurirea acestui simbol. Ii multumesc parintilor acestui pusti ca i-au insuflat dragostea pentru U. I=am promis ca o sa il iau cu mine in sanul galeriei sa cantam impreuna! Era fericit si parca in ochii lui am vazut cum incepea sa se oglindeasca peluza….v-am vazut pe voi cu inimile alea mari. Am vazut fetele acelea frumoase care au plecat departe sa ne reprezinte cu atat de multa dragoste, am vazut istoria noastra…si am vazut viitorul. Am simtit ca indiferent de plecarea unora, de venirea altora, nimeni nu poate sa ne ia ce avem mai de pret: IUBIREA PENTRU “U”!

Doamne cat de trist e sa privesti in viitor gandindu-te ca omul ce ti-a cantat trecutul nu mai e printre noi. Odihnit in pace sa fii tu suflet ce porti in suflet un simbol sfant!
Am sa zambesc insa, pentru ca atata timp cat voi sunteti, cat voi existati aici in peluza, U nu va muri niciodata chiar daca dintre noi Dumnezeu mai ia in galeria sa din cand in cand pe cei mai de soi!

Niciun comentariu: