marți, 3 aprilie 2012


Imi amintesc de privirea soarelui la apus
stiu ca rasaritul atunci aparea
Imi amintesc de ochii tai asa mari si frumosi
Imi amintesc de un anume albastru din privirea ochilor tai verzi
Stiu ca undeva departe in sufletul tau te-am speriat
Imi amintesc ca visul tau l-am intrerupt asa de brusc
Stiu ca visele uneori devin realitate
Imi amintesc ca noaptea aceea a venit usor
Stiu ca pluteam pe-un capat de nor inseninat
Imi amintesc ca vroiam ca sa zbor pe o raza de nor
Stiu ca aveam aripile mici
Imi amintesc cum ai intrat in visul meu
Stiu ca aveai o floare prinsa in par
Imi amintesc cum paseai de usor
Stiu ca in umbra ta mai era doar un nor
Imi amintesc ca pe-acel nor eram eu
Stiu ca era doar un vis
Imi amintesc ca priveam in somn cum zambeai
Stiu ca era doar un inceput de rai
Imi amintesc ca mi-ai soptit asa de incet
Stiu ca m-am nascut nu ca sa fiu poet
Imi amintesc cum razand imi spuneai
Stiu…o sa tac
….am sa iau cu mine aceasta reverie din rai

Niciun comentariu: