vineri, 27 iulie 2012



Am ascultat o piesa de la bunul meu unchi Ernest, o piesa care asa de tare mi-a mers la suflet, incat am ales sa o impartasesc cu mine, cu trairile mele cu visele mele cu linistea mea:


"Cromatic - Prietenia"


Vreau sa cant prieteni pentru tot ce-am visat
Pentru gandul curat ce tainic ne leaga
El e sprijin la greu si ne alina la durere tot mereu
Drumurile noastre le despart uneori in ale vietzii valtori
Dar in inimi curate
Vom pastra neuitate
Sentimente si sperante minunate

Refren:
Prietenia la nevoie se cunoaste
Si atat cat oameni se vor naste
Va tainui
Prietenia, bunatate si candoarea
Inima noastra raza de soare o va incalzi

Poate supararea a umbrit-o uneori
Cum sub ceruri sunt nori
Cateodata negru
Dar cand soarele apare straluceste sus pe bolta si mai tare

Prietenia ca a soarelui caldura
Ce da viata in natura
M-a incalzit
Inima noastra ca o floare din gradina
Care ingrijita si ocrotita va inflori

Sa cantam prieteni pentru tot ce-am visat
Pentru gandul curat ce tainic ne leaga
El e sprijin la greu si ne-alïna
La durere tot mereu

Refren...X2

Niciun comentariu: