luni, 30 iulie 2012

mi-e cald si.....mi-e sete.....de tine


Am simtit cum picurii de apa s-au oprit. Am cerut o cana de apa. Imi era sete. Cred ca imi era prea sete. M-am oprit si am baut apa ca si cum era tot ce mai imi doream pe lumea asta. Am simtit ca printre razele astea de soare mi-am gasit in sfarsit linistea la umbra. Am adormit si m-am gandit ca poate o sa ploua si ca racoarea imi va veghea mai bine somnul.
M-am trezit si am zambit. Visasem. Nu mai imi aduc aminte despre ce era vorba. Stiu doar ca m-ai sunat. Vocea iti era atat de calma. Imi place cum raspunzi la telefon. Imi place emotia ta de fiecare data. Am sa mai raman putin aici la umbra. Am sa mai visez cu tine si am sa te astept in acelasi loc, acolo unde am cules chestiile alea mici si rosii, acolo unde doar tu ai reusit sa ajungi. Mi-e dor sa mergem iarasi acolo. Mi-e sete de tine!

Niciun comentariu: