sâmbătă, 7 iulie 2012

Atata doar...


Stateam azi si priveam spre orizont gandindu-ma la ceata. Priveam cum norii se aduna ciudat si imi inchipuiam tot felu de forme pe care le fac. Ma gandeam la lacrimile tale. M-am uitat in ochii tai. Ai niste ochi asa de frumosi. Nu credeam vreodata sa imi inchipui ca o sa imi placa ochii tai, insa ma uit la ei zi de zi si ma afund din ce in ce mai tare in fiinta ta. Esti frumoasa pe zi ce trece. Dar probabil ca stii asta. Probabil ca multa lume iti spune asta. Au si de ce. Sa stii ca sunt gelos pe ei. Sunt gelos pentru ca ei te pot vedea zilnic. As vrea sa te am aproape in fiecare zi…chiar si doar sa te privesc inainte de a adormi.
Am fost azi sa ma plimb. Am gasit aici aproape de mine un lac. Am cautat sa privesc in el si sa sper ca te voi vedea cum zambesti. Am stat la umbra si am adormit. Te-am visat cum culegeai fructele alea mici si rosii….pe care nici acum nu mai stiu cum le cheama
Ai venit spre mine si ai zambit. Mi-ai spus la ureche ca vroiai sa te ajut. M-am trezit si eram inca suparat pe mine ca nu te ajutasem. A inceput sa ploua peste lac si peste mine. Era asa de bine. Simteam cum fiecare picatura de ploaie imi intra prin tricou si ma uda. Era bine pentru ca imi era cald…simteam cum vroiam sa strig de fericire. Ploaia asta venise cum nu se putea mai bine. Am sa plec sa privesc in seara asta cerul. Si diseara am sa te caut iarasi in vis. Mi-e dor de tine….atata doar

Niciun comentariu: