duminică, 3 aprilie 2022

Whitney Houston - I Have Nothing (Official HD Video)

Am dat cu matura printre amintirile mele. Demult vroiam sa fac asta. Am ascultat intr-o seara o melodie calma….atat de calma incat am adormit savurand-o. Am trecut printre amintiri frumoase si dureroase, rele si datatoare de speranta, calde si nespus de reci. M-am gandit la tine….la cum de stingher steam la masa si ma uitam la tine sperand sa iti fur o privire in seara cand te-am cunoscut. Apoi mi-a venit in mine glasul tau: tanjeam sa-l aud seara si sa imi petrec noaptea vorbind aiureli doar ca sa te simt aproape. Mi-am amintit imbratisarea unei autogari. Te-as fi strans mai tare daca nu imi era asa de frica sa nu cad pe gheata. Imi amintesc cum te tineam de mana in autobus….nu mai vroiam sa te las sa pleci….dar vroiam sa te sarut o noapte intreaga. Stiai ca sarutul ala al tau imi bantuie amintirile? Amintirile mele se incheie intotdeauna cu o imbratisare…..calda, insa nespus de rece.

Niciun comentariu: