duminică, 3 aprilie 2022

Wild World (2020 Mix)

Am respirat aerul rece al diminetii in fiecare clipa care a trecut de cand ai inchis usa in urma mea...am varsat si lacrimi si am dormit tarziu cu gandul la tine. NU la ceea ce esti ci la ce puteai sa fi. Poate ca am speram atunci cand te tineam in brate si ca sarutul ala ....nu era real... Am ales sa construiesc imaginea pe care o vroiam, pentru ca uneori sa visezi e frumos...si mie imi palce mult sa visez, poate prea mult. Asa mi-am dat seama ca orice ar fi te-am iubit, te iubesc si te voi iubi. Voi pretui fiecare imbratisare si voi vrea sa mi-o amintesc de fiecare data cand imi va fi greu. Imi voi pastra saruturile in suflet si zambetele in vise. NU mai vreau sa pierd un suflet. Asa ca de fiecare data cand imi e dor....am sa adorm ca sa visez fericirea mea.

Niciun comentariu: