miercuri, 16 noiembrie 2022

Disturbed soul


Am lasat timpul sa treaca.....am dorit asa de mult sa nu mai pierd. Cateodata as vrea sa fiu si castigator. E drept ca ma tine intr-un anumit fel in priza sa vreau sa castig, insa de prea multe ori am pierdut, asa ca nu mai am de gand sa ma iau la tranta cu dragostea. E uneori prea mult pentru mine, mai ales cand pierd pe cineva atat de drag. Uneori pentru mine am sa iau un pahar de tarie si am sa il arunc pe gat atat de mult incat sa pot canta..... Imi e asa de dor sa cant asa cum cantam cand eram fericit. 
Ieri am plans. Am plans pentru ca nu am mai cantat eu. Mi-a cantat mie cineva asa de apasat incat mi-au dat lacrimile. Am plans in linistea mea pana cand lacrimile s-au uscat pe obrazul meu. Am implinit 45 de ani si am plans cum nu am mai plans niciodata. Apoi am dormit cu lacrimile pastrate pe obraz si cu o inima asa de franta. 
NU o sa cer nimanui nimic, singurul care poate sa imi ofere ceva sunt doar eu. As vrea atat de mult sa imi recapat linistea. Doamne da-le tuturor mintea de pe urma si fa pace peste sufletele tuturor, iar mie....mie da-mi liniste ca nu mai vreau sa plang asa...

Niciun comentariu: