vineri, 4 noiembrie 2022

Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle (Official Video)

Am fotografiat luna in seara asta :) Sti ca ma distreaza asta intr-un mod numai de mine stiut. Mi-am schimbat telefonul si asta le face mai interesante.....aproape ca vad extraterestri cand se plimba pe luna. M-am plimbat prin gradina azi si desi era frig m-am asezat stinger pe un scaun si am privit peste gradina asa cum il vedeam pe tata ca o facea uneori. Am gandit parca cateva ganduri ca si el. Am imbatranit. Imi dau seama ca cu fiecare an care trece incep sa il inteleg pe tata, incep sa imi inchipui cum ar fi vazut el lumea din perspectiva lui... si gandurile au zburat. Imi era dor sa stau putin de vorba cu el. Incep sa pretuiesc fiecare amintire cu el si imi dau seama de atatea greseli pe care le-am facut cu el. Daca i-as putea scrie o scrisoare ... as vre sa pot incropi din gandurile mele cele mai frumoase. Nu as vrea sa fie suparat si doar sa pot sa ii trasnmit cat de dor ne e de el. Uneori pierdem esentialul cand privim stingeri in lumea asta....As fi vrut sa fiu mai atent....iarta-ma TATA, puteam sa fiu mai bun. As vrea sa indrept acum asta cumva si imi dau seama ca tu nu mai esti, ier copiilor mei ...nu am cui sa le transmit....le-as spune atat de multe daca ar fi existat in viata mea....si poate ca as fi vrut sa ii invat atat de multe...din suflet.

Niciun comentariu: