duminică, 5 martie 2023

Gheorghe Zamfir.... The Lonely Shepherd


Am intrat incet in biserica. Era asa de frig insa pe masura ce trecea timpul era cald, un cald patrunzator, un cald ce imi dadea liniste, un cald ce imi dadea incredere. Domnu era cu noi in calatoria asta. El ne veghea si ne incalzea inimile cu puterea sa.
Apoi, in timp ce parintele a dat intaietate corului....au inceput sa ma napadeasca amintirile
Eram asa de tineri cand ne-am cunoscut prima data. Mi-ar place sa deapan cu tine amintirile astea, sa te aud razand ...sa te vad zambind. Mi-e dor de tine prietene... As fi vrut sa te bucuri de atatea lucruri impreuna cu noi, sa te vad cum stapanesti cu statura ta mijlocul galeriei de tineri studenti
L-am vazut pe Marcel, un om imbatranit de durere, ince la fel de falnic cum il stiam si admiram in tribune. L-am imbratisat. Ii e dor de tine, am simtit asta!
Am vazut-o pe Anca... plangea din tot sufletul. E puternica dar amintirea ta o da peste cap de fiecare data. Ii e dor si ei de tine...ne tine aproape, dar parca si-ar imbratisa fiul oricand
Am imbratisat camarazii tai. cu privirea cu imbratisarea si cu strangerea calda de mana ce ne caracterizeaza pe noi cei ramasi.
Era o voiosie pana mai ieri, insa azi am plans cu totii. Am plans pentru ca ne e dor de tine si cu fiecare trecere a anilor ne dam seama ca nu o sa te intorci. Stim ca esti cu noi! te pastram in suflet tot timpul si peste tot cu noi.
De aici de unde suntem te imbratisez pe tine sufletul nostru!
Pregateste-ne cateva beri la rece, venim si noi cand ne va veni vremea sa ne bucuram impreuna!
Pana ne vom reintalni draga Radule, zambeste-ne de acolo de sus asa cum doar tu sti! 

Niciun comentariu: