joi, 30 martie 2023

Song From A Secret Garden



    Acum nu vreau sa mai vorbesc despre tine. Vreau sa vorbesc despre....as fi vrut sa zic despre mine, insa sti....cel care castiga ia totul, eu am fost cel care a pierdut totul. 
    Uneori pierderile sunt de alta natura, cea financiara, efemera de altfel si plina de pacate, insa uneori pierdem amintiri, clipe si cred ca astea sunt asa de importante.
In seara asta nu am avut somn, m-am ridicat si am iesit in curte. Am privit stelele. Am tacut sfiit si am invatat din tacerea lor.
    Sti... am pierdut
    Am castigat doar dreptul de a mai lua totul de la inceput. Sa fiu cinstit cu mine am obosit. Sunt frant de parca mainile mele nu ma mai asculta....si vreau sa dorm. 
    Uneori visez cu ochii deschisi la patul meu in care sa adorm zambind. Zambesc si sti de ce? Pentru ca acolo in pat adorm in lumea mea, aceea in care chiar zambesc. E o gradina plina de verdeata in care te pierzi printre pitici si zane, printre balauri si feti frumosi, printre printese si fluturi. 
Simt ca imi pierd mintile, insa e asa de frumos.....

Niciun comentariu: