marți, 23 februarie 2010

amintiri...


m-au napadit amintirile
mi-e dor de viata de liceean...mama cat de fain era...colegi, pauze...fuga de la ore, povesti de dragoste cu lacrimi, baluri

si acum imi vine in minte episodul cu tipa aia pe care o visam noaptea....dupa ce am privit o data in ochii ei....intradevar avea cei mai frumosi ochi pe care i-am vazut vreodata..m-am indrgostit de ea....si cat am cautat-o
parca era o cenusareasa....o vazusem o data si apoi parca intrase in pamant...am dansat cu ea si am privit=o in ochi...apoi nu mai incetam sa o visez.....apoi am cunoscut-o..era intr-a 8-a:)) dar am iubit-o....acum cred ca nu as mai recunoaste nici chipul nici ochii...dar mi-e dor de ea...si stiu ca am fost cu adevarat indragostit...

daca esti undeva acolo....iti multumesc ca ai existat:)

mai imi amintesc emotiile...si tezele...si profa de care eram indragostit
si notele de 2
si sedintele cu parintii...
hahhaahah
ce vremuri
eram atat de frumosi....
atat de inocenti

stiu ca atunci cand s-a terminat totul....am plans...si incercam sa imi ascund lacrimile..in fata fetelor care veneau sa ma pupe:))

Doamne ce frumoase clipe am trait ...o viata frumoasa...calda si plina de fericire...
iti multumesc pentru amintiri

Niciun comentariu: