luni, 1 februarie 2010

romanta terminata prea curand.....



As mai vrea sa iti spun ca … am invatat ceva de la tine si as mai vrea sa iti spun ca sarutul tau e minunat….si ca….imi doresc din tot sufletul sa mai sarut buzele alea macar o data in viata asta!


Sa plang? Sa rad?
As plange pentru ca te-am sarutat
Asa cum as fi vrut….poate nu chiar asa…ci mai mirific decat imi inchipuiam…pentru ca buzele tale m-au dus pe alta lumea…pentru ca sarutul tau m-a fermecat…pentru ca atunci cand am atins buzele tale….am visat un vis frumos in care se facea ca am intrat intr-un izvor de munte si era rece si atat de racoritor intr-o zi torida de vara….si in jurul meu era atat de multa verdeata si imi era atat de bine…..si atunci din apa ai iesit tu….si erai atat de frumoasa si imi zambeai atat de sagalnic…te-ai apropiat de mine si m-ai sarutat….si atunci m-am trezit….nici nu visasem..erai de fapt acolo….si sarutul tau ma ducea cu el peste paduri…peste munti..peste vai…si ma lasa atat de lin pe o pajiste pe care eram doar noi si ne contopeam in acel sarut mirific…acel sarut care mi-a schimbat viata…..

As plange pentru ca…mi-e dor de tine

Stii…cand te-am vazut parca mi s-a luat o piatra de pe inima….si cand te-am prins in brate….am simtit caldura desi afara era atat de rece….caldura aceea pe care o speram..pe care o visam…si la care ma asteptam.
Am sa incerc sa uit frumusetea ta…am sa incerc sa uit ca ai trecut o clipa pe la mine…ca m-ai facut sa fiu fericit ca am putut sa sufat dupa dragostea ta.

Sa iti multumesc….

Am stat azi printre fulgi de nea care se jucau asa de frumos printre mainile mele…mi-au atins fata si parca te-am simtit langa mine….si vantul care soptea pe lnaga urechea mea mi-a spus ca te gandesti la mine….am ras si i-am spus sa vina si la tine….sa treaca prin parul tau..asa cum eu mi-as fi trecut mainile…. Sa iti sopteasca ca te iubesc….iar fulgilor de nea le-am cerut apoi sa iti atinga obrajii….sa te mangaie….si apoi sa te sarute pe buze….sa iti spuna cat de mult te iubesc si….apoi am rugat frigul care s-a lasat peste mine….sa iti multumeasca …sa iit multumeasca pentru clipele de rai pe care mi le-ai dat

Sa visez….

Cand am ajuns acasa azi…eram atat de singur….era cald….si parca veneam asa de inghetat de afara..iar caldura ma topea ca pe un fulg de nea in mana mea….am simtit cum ma topeam si nimic nu ma atragea mai mult decat patul…am stat in pat si gandurile mi-au zburat fara sa vreau la tine….nici nu mai stiu cand am inceput sa visez…oare eram treaz sau ochii imi erau inchisi si printre lacrimi mi s-a parut ca te vad razand…ca te vad razand cu atata pofta….si desi lacrimile inca curgeau..am inceput sa rad cu tine….nici nu stii cat de multa viata poti sa dai intregii lumi cu zambetul tau.. imi aduc aminte de parca ar fi fost adevarat cum ai venit langa mine si m-ai prins de mana si mi-ai dus degetu la buze sa tac….ai ras si m-ai luat de mana si m-ai tras dupa tine…si am pasit pe un covor de iarba si tu fugeai razand iar eu incercam sa ma tin dupa tine…m-ai molipsit….radeam si eu cu tine….si eram fericit…..acolo nu era durere….deloc….era doar atat de mult linsite si atat de multa fericire…as fi vrut sa ma iei cu tine acolo….dar m-a trezit un sunet strident…era telefonul….si am inceput sa il urasc

Un comentariu:

AngusJAY spunea...

Asteptarea e dureroasa. Neglijarea e dureroasa. Dar sa nu sti cum sa faci e cel mai dureros. ( Paulo Coelho )