miercuri, 10 februarie 2010

o usa veche...


Am deschis azi o usa….nu stiu de unde aveam cheia…insa am deschis-o... era o usa veche..atat de veche incat lemnul de pe ea era mancat de vreme si probabil de tot felu de oratanii de lemn. Usa imi aducea aminte de tine….era o usa pe care impreuna am deschis-o acum ceva vreme…mai tii minte? Am coborat amandoi in subsolul intunecat si de abia am gasit intrerupatorul sa aprindem lumina….he he he ..si acum imi mai aduc aminte cate minute si cate pipaituri….cat ne-am chinuit…si radeam …nu aveam sa stim ce ne astepta acolo…..
Mai tii minte cat de frig era? He he ….cand am aprins lumina..mai bine nu o aprindeam…mizeria era de nedescris…cat ne-am chinuit sa curatam locul acela. Cat de mult ne-a unit locul ala….era locul in care am inceput istoria, locul in care am cunoscut atatia oameni….unii ne-au parasit…insa unii mai sunt si acum in viata mea. Mai stii cand luam pauzele alea de respirat…cat de greu era aerul acolo..insa ne tineam tare….aveam niste vise….indraznete…..eram atat de curajosi…..
Am ramas singur azi apoi pe o banca si m-am gandit la toate…cu bune…cu rele…sa stii ca mi-e dor de tine prieten drag….avem un vis impreuna…..si sa iti spun sincer…mi-e greu…mi-e greu si mi-e dor de tine…am invatat sa depind de tine….si de tot ceea ce am creeat impreuna. Stii ma gandesc ca as vrea sa vin la tine….macar sa stam 5 minute la povesti asa cum stateam pe vremuri…..cred ca o sa vin …as vrea apoi sa ma duc sa iti vad fiica….e atat de frumoasa….o sa ii duc ceva dulce…sa o vad zambind….o sa mai imi aduca aminte de tine putin…mi-e frica insa ca nu o sa imi pot stapani emotia….iti seamana atat de mult. O sa vin Roby la tine….astept insa clipa in care ne vom reintalni….inca mi-e dor de tine!

Niciun comentariu: