luni, 14 mai 2012


E undeva in departare o raza de soare ce imi face cu ochiul de ceva vreme.
Azi insa a mai plouat putin. E ciudat ca ploua tocmai acum peste mine si simt fiecare picur ca si cum ar cadea peste inima mea…peste sufletul meu…peste viata mea
Azi noapte am visat sfarsitul meu. Am visat ca ma stingeam si nu reusisem sa duc la bun sfarsit lucrurile pe care mi le doresc, sau mai bine zis mi le doream.
E trist in viata mea acum. E undeva aici aproape o neliniste care nu imi da pace. De data asta nu e femeie…si e ceva ce simt ca nu o sa se incheie bine pentru mine. Imi place sa visez si sa traiesc vise in mijloc de zi. Insa mi-e frica ca ziua nu se va mai sfarsi pentru mine. Intr-un fel mi-e frica ca oricarui muritor de asta, insa imi aduc aminte de mama si parca totul devine o raza de fericire. Stii, cineva imi zicea mai demult ca atunci cand mori mergi intai sa ii intalnesti pe cei dragi. Cred ca as da ani din viata sa o mai vad macar o datape mama.
Sa o vad ca se apropie de mine cu zambetul ei si cu imbratisarea atata de calma si plina de caldura. Mi-e dor pana si de vocea ei. Stiu ca atunci cand vorbea ea ma simteam fermecat si simteam ca trebuie sa tac orice ar fi si sa o ascult. E prezenta zi de zi in viata mea prin sfaturile ei, prin vocea ei calda care de multe ori ma calauzeste.
Mama stiu ca esti aproape de mine….te simt zi de zi si de multe ori as vrea sa ma mai mangai si sa iti aud vocea cu adevarat. Stii ca eu te chem de fiecare data cand norii apar deasupra mea. Mi-e dor de tine mama si de povetele tale. Stii….am trecut prin atatea greutati si mi-au sfasiat sufletul mama…atat de tare…incat de multe ori ma gandesc ca poate nu mi-a mai ramas nimic….sau poate doar faramituri.
Mi-e frica ca le voi pierde si pe astea si atunci o sa fiu un om gol, fara suflet…si atunci…ce rost mai are ca sa mor….sunt un mare nimic si nimanui nu-I pasa daca plec.
Te rog mama daca poti de acolo de unde esti, te rog sa mai pastrezi putin din jumatatea mea de suflet…cred ca o sa am nevoie mama!

Niciun comentariu: