joi, 6 octombrie 2011

amintire din vis

Ma simt mic si neputincios. Ma simt lipsit de aer si fiecare clipa care trece ma impiedica sa respir. Ma duce putin cate putin mai aproape de momentul in care lipsit de suflare voi varsa iarasi o lacrima Mi-e dor sa zambesc si sa simt ca incepi sa razi si sa ma saruti. Credeam ca voi zbura deasupra norilor, insa a inceput iarasi sa ploua la fereastra mea. Timpul va trece si frunzele care cad se vor asterne intr-un covor ruginiu si vor rade si ele de lacrimile mele care vor cadea pe un parchet satul si el. Cred ca uneori e momentul s ao iau din loc….si sa plec departe de tot si de toate, acolo unde nimeni nu ma stie…acolo unde pot sa zbor linistit prin gandurile mele. Am sa zambesc si am sa privesc iarasi cum ploaia imi va spala fara si ma va face sa rad si sa racesc. Am sa simt cu fiecare stranutare a mea sanatatea ta, am sa vad in orice ochi frumusetea ochilor tai…si am sa visez noaptea sarutarea ta. Vreau sa adorm….Doamne cat imi doresc asta… Vreau sa simt in somn ca vii si ca ma saruti…si atunci cand ma trezesc sa te vad langa mine zambind. Sa iti simt mana calda care ma mangaie si imbratisarea ta calda. Vreau sa simt cand ma strangi mai tare in brate si sfarcurile tale cum ma impung pline de dorinta. Vreau sa aud repiratia ta si vreau sa te miros asa cum esti cand esti a mea. Vreau sa ating fiecare parte a corpului tau si sa te iau cu mine in zbor. Vreau sa te simt in inima mea

Niciun comentariu: