joi, 6 octombrie 2011

ganduri aiurea

Simt ca in lipsa ta cerul e mai sarac. Luminile au inceput sa para palide si parca lumina e mai rece. Aud un susur de izvor si simt ca durerea de cap dispare incet, incet. Am vazut azi o femeie frumoasa care mi-a zambit. Uneori viata trece pe langa tine si uneori iti zambeste. Asteptam azi sa vina pauza de masa si m-am trezit visand. M-am trezit luat pe sus de gandurile mele si purtat catre o zona in care nu mai era durere. Am inceput sa uit de cotidianul care ma amareste cu deceptii si promisiuni mincinoase…cu nesiguranta zile de maine si cu sclavismul mizeriei umane. In mintea mea se intampla de multe ori minuni care nu isi mai ating realizarea. As vrea sa te intreb de ce? Copacii incep sa isi atinga culoarea ruginie. E trist si parca sta sa ploua. Curand va veni si anotimpul lacrimilor mele.

Niciun comentariu: