sâmbătă, 15 octombrie 2011

Cand nu esti langa mine.......

E frig si am ajuns acasa. Erau oameni pe strada si frigul se incapatana sa persiste. Stii…ma gandeam…oara in sufletul meu era rece…sau asa doar simteam eu. Cred ca aseara te-am vazut plimbandu-te printre bancile din parc. Ma uitam lung dupa tine. As fi vrut sa fii tu cu adevarat si sa te mai vad o data, sau poate pentru ultima data. As vrea sa privesc spre cer si sa simt caldura. Mi-e frid de cateva zile…atat de frig incat nici macar plapuma pe care o folosesc noaptea nu mai poate sa incalzeasca ce a mai ramas din mine. Credeam ca o sa racesc curand. Se pare ca nu am reusit pana acuma. Oboseala si noptile nedormite isi vor face cu siguranta simtita prezenta in nasterea racelii mele viitoare….simt asta. Nici macar aseara nu am reusit sa adorm desi nu m-am mai gandit la tine. Aseara nici macar nu am visat. A fost o noapte in care am adormit tarziu si am pecetluit singuratatea. mi-e dor de vara cu caldura ei. Mi-e dor de zambetele fericite si de rasurile zglobii. Am sa adorm intr-o zis si am sa le visez. Ii multumesc Domnului ca inca mai am puterea asta. In mine se zbate o suferinta. Stiu ca exista. O simt. Mi-e dor de caldura in trupul meu, de soare. As fi vrut sa stau pe o plaja acum cu tine. Sa te tin in brate si sa te sarut. Se spune ca timpul iarta! Nu e adevarat. Timpul nu iarta nimic. Cel putin eu nu pot ierta nimic. Ma doare prea tare. Zambetul meu nu mai e acelasi iar sufletul meu parca a plecat cu tine si m-a lasat si el singur. Am sa ridic un pahar in cinstea ta! Si inca unul pentr mine. Am sa beau doar unul! Ai vrea sa stii care?

Niciun comentariu: