luni, 22 octombrie 2012

mi-e rece...

Nu a trebuit sa spun nimic si parca cerul s-a inchis. De cateva zile e o ceata care imi acopera visele si noptile imi sunt reci. Am sa ridic putin nivelul caldurii si am sa sper ca aceasta perdea de apa inghetata va pleca de langa mine, de langa visele si sperantele mele. Am privit aseara o fata frumoasa! E asa de frumoasa in inchipuirea mea! Am sa cern norii ca spre dimineata soarele in toata splendoarea sa, sa imi scalde cu razele lui tomnatice ferestrele reci si stinghere. A cerut lumina propriul show si dimineata si-a facut aparitia lasandu-ma sa o privesc cum se dezbraca de perdeaua de negru parca de fum si ia o rochie alba alba precum o ceata ce se asterne cu liniste peste tinutul din fata mea.
Daca as putea sa dorm mi-as petrece noptile visand. Si as visa cu tine. Pentru ca in visele mele apari asa de frumoasa. Nici nu stiu cum arati insa…in visele mele te venerez.
As pierde trenul de cateva ori doar ca sa te mai sarut o data. Am crezut la inceput ca as face asta pentru tine. Poate ca inca ma insel, insa eu cred ca in sufletul meu…o fac pentru mine. Am sa ridic privirea pe care o port in pamant si am sa zambesc spre cer. Stiu ca el nu are sa zambeasca spre mine. Am sa sper insa ca prin ceata asta de zi cu zi, o raza de lumina o sa treaca prin, si o sa pot dormi din nou. Mi-e dor de tine muza. Mi-e frica sa te vad cum te indepartezi si mi-e rece….atat de rece fara tine

Niciun comentariu: