miercuri, 31 octombrie 2012

secretul ascuns al linistii...


Am plans astazi!
Nu stiu daca de oboseala sau de durere. Stiu insa ca …simteam un dor. Un dor care ramane nestins. Am ridicat privirea spre cer si am sperat ca imi va raspunde. Mi-e dor de tine si de buzele tale. Mi-e frica de viitor si as vrea sa opresc clipa pentru totdeauna. Stiu ca undeva curand, aproape am sa ma sting precum lumina de la lumanarea ce a vegheat langa mine la trecerea timpului. Acum in camera e liniste. E intuneric si calm. Lumina lunii imi incalzeste camera goala. As vrea sa pot citi ceva care sa ma faca sa zambesc si caut prin noapte o carte. Imi dau seama ca aici, acasa la mine nu am nici o carte. Am sa incerc sa imi cumpar cateva, poate, maine….
Nu stiu daca sa plang si acum sau sa ma intind linistit sa respire relaxat. Mi-e atat de frica de ziua ce va veni. Mi-e frica ca nu voi putea continua ce am inceput. Poate sunt nehotarat, insa stiu sigur ca privirea ta ma rascoleste de fiecare data. As vrea acum sa pot inchide ochii, chiar daca nu pentru totdeauna…macar pentru o zi. Vreau sa pierd o zi din viata mea. Vreau sa pot sa ma detasez de tot si sa caut undeva in mine linistea aia pe care sa o dezlantui si sa iti spun ca … te …

Niciun comentariu: