marți, 7 august 2012

Idei... in miez de seara


Daca as putea sa inteleg seara….as face o poezie in 2 versuri, apoi as compune o piesa….si catre sfarsit cred ca as canta-o
As fi vrut sa ma trezesc si sa simt ca langa mine e soare. Insa..ploua…din nou.
Vroiam azi sa imbatranesc putin si sa devin mai matur ca sa pot citi gandurile ce se ascund in spatele cuvintelor aruncate in vant. As fi vrut s ainteleg de ce orele se duc fara sa castig nimic. As fi vrut sa intreb despre soare, despre ploi si despre mare. Poate acum e prea tarziu. A venit seara. Ar trebui sa dorm si sa visez, insa …eu scriu.
Daca ar fi sa plec undeva departe, as vrea sa fie undeva la marginea unui tarm, departe de galagie. As vrea sa pot zambi si sa ma uit seara in zare pana cand valurile inspumate au sa acopere orizontul adormit. Abia apoi am s aplec la somn. Am sa visez si am sa zambesc iarasi. Am sa vorbesc cu marea si am sa trimit gandurile mele departe, insa in linsitea aceea vor fi doar vise, gandurile se vor transforma in idei si ideile in apa.
Da-mi un zambet insa…si il voi transforma in abur!
...
Daca te-am facut sa zambesti vreodata,
Ai crezut putin cate putin in mine
A fost vina mea!
Pentru asta si pentru multe altele
Imi cer iertare
....

Niciun comentariu: