marți, 24 noiembrie 2009

Iubito cata lume intre noi,
Numaratori de ploi din doi in doi
Si dintr-un ochi de dor necunoscut,
Cate zapezi pe buze ne-au crescut
Asculta-ma si lasa-ma sa strig,
Mi-e frica de-ntamplare si mi-e frig

Si nu mai vreau sa stiu pan` la sfarsit
Cine-a iubit frumos cine-a gresit
Cine-a iubit cine-a gresit
Cine-a facut spre noapte primul pas
Cine-a plecat din joc cine-a ramas
Cine si-a smuls peretii rnd pe rand
Cine s-a intors mereu cu ziua in gand

Cine-a pierdut cine-a castigat
De toate-nlantuit sau dezlegat
Cine-a crezut mai mult in celalalt
Sub cerul prea strain si prea inalt
Sub cerul prea strain si-nalt

Iubito cata lume intre noi
Numaratori de ploi din doi in doi
Si dintr-un ochi de dor necunoscut
Cate zapezi pe buze ne-au crescut
Cand n-am sa uit cum suna glasul tau Decat tacerea ce-mi va fi mai rau
Si cum sa pot sub stele innopta
Cand nu mai simt ce-nseamna umbra ta
Nu simt ce-nseamna umbra ta

Iubito cata lume intre noi
Numaratori de ploi din doi in doi
Si dintr-un ochi de dor necunoscut
Cate zapezi pe buze ne-au crescut
Ascullta-ma si lasa-ma sa strig
Mi-e frica de-ntamplare si mi-e frig
Si nu mai vreau sa stiu pan` la sfarsit
Cine-a iubit frumos cine-a gresit,
Cine-a iubit cine-a gresit

Numaratori de ploi de doi in doi
Iubito cata lume intre noi
Numaratori de ploi de doi in doi
Iubito cata lume intre noï

daca ati ajuns pana aici cu cititul..va naunt ca versurile sunt ale unei trupe romanesti:P Pasarea Colibri iar piesa se numeste "Scrisoare de bun ramas". in ultimul timp am ascultat-o la indemnul unui blog pe care l-am vizitat de curand...piesa e superba
Va recomand si "audio": http://www.youtube.com/watch?v=tmzoN_afPGk&feature=player_embedded

Niciun comentariu: