marți, 10 noiembrie 2009

uneori e mai bine sa infrangi!


Hm.Sunt obosit as vrea sa pot sa dorm dar nu mai pot…a trecut prea mult timp sunt plictisit de tot, sunt sictirit. Am obosit sa tot alerg ca si un caine maidanez sa sper ca cineva acolo o sa ma vada si pe mine o sa-mi simta durerea, dar nu, primesc o coaja de amagire si ma multumesc si cu ea pt ca e tot ce am e tot ce imi doream pentru ca e mai mult decat speram. E ciudat cum tot ce e mai bun in tine sau ceea ce ar trebui sa te intregeasca dispare ramane doar o amintire acolo uitata, prafuita ca un bibelou de portelan, e fragila, se sparge te doare pentru ca ai mai pierdut ceva din tine inca o bucatica si te intrebi cate vor mai fi oare, de ce eu? de ce la mine? de ce nu altul ca si mine? Pentru ca esti ales. Esti ales sa iti duci soarta mai departe sa incerci. Si cu fiecare farama de speranta sa te intrebi de data asta reusesc? Dar nu. Nu e asa, orice farama de speranta se spulbera in urma ta. Ma simt ciudat pentru ca tot ce ating, eu sparg. E ciudat sa iti dai seama dinainte ca asa va fi dar asta e, nu ai ce face, te duci astepti doar sa auzi un zgomot in surdina si nu-l auzit dar simti cum s-a mai rupt o bucatica. Zambesti, deja te-ai obisnuit si strigi dar nu te-aude nimeni, sau poate nu vrea nimeni sa te auda. Si intr-un zgomot surd te prabusesti, esti singur. E prea putin. Te doare si te ridici si pleci. Si daca esti intrebat incotro raspunzi plin de mahnire “Plec spre o alta dezamagire!”. Ai vrea sa te mai uiti in spate ai vrea sa vezi unde-ai gresit dar, doare si esti mahnit in continuare. Mai bine pleaca-ti capul si lasati-l taiat pentru ca atunci nu o sa mai doara si te simti eliberat.


PS Dude i'm here for u...u know that always there is a bridge to cross to another level even if it's a regression...after u cross it the sun will be over u (that bastard pervert sun)

Niciun comentariu: