joi, 12 noiembrie 2009

Pentrunoidoaruclujconteaza



Pe elevu il stiu de ani buni...l-am cunoscut prin 94 ca un cal breaz care isi dadea sufletul cand era in galerie.

L-am cunoscut mai apoi si ca om si e un mare sufletist...il respect si acuma si o sa ii invat pe copii mei sa il respecte pentru ceea ce face el pentru U Cluj si pentru galeria asta... e ceva ce ar trebui trecut in istorie. Normal ca langa el sunt altii si altii care au tinut aprinsa torta supravietuirii, desi am trecut prin perioade grele, chiar foarte grele uneori. Trebuie sa ne respectam unii pe altii, mai ales ca suntem oameni care am tinut flama asta aprinsa..care am tinut echipa asta pe linia de plutire. stitii prin ce am tinut noi echipa in viata? prin sufletul mare, prin inimile alea care au alcatuit imaginea aia de vis din gruia cand le-am aratat tuturor cine suntem noi: O MARE INIMA!

Elevu se contopeste la un moment dat cu galeria, langa el sunt aceiasi oameni...aceiasi suporteri..aceleasi inimi mari1

Vreau sa ii respectam...vreau sa ii iubim si sa ne mandrim la urma urmei cu noi insine! Alaturi de ei mi-am petrecut o parte din viata..
Haide U! va rasuna mult timp de aici incolo si asta si datorita lor!
ii respect pe toti..dar fata de altii am putin mai multa consideratie!

Numai U Doamnelor, Domnisoarelor si Domnilor!

PS astia suntem noi.. si vom fi mereu aceeasi si nu uitati:
U Cluj nu s-a nascut sa castige trofee ci s-a nascut sa fie iubita!
Va rog nu transformati U in ceva comercial!
Va rog Iubiti U fara a cere nimic in schimb!

Niciun comentariu: