joi, 12 noiembrie 2009

poveste neterminata....


E atat de liniste in camera mea…..e o liniste in care visez…e linistea in care vad o lumina undeva la capat. Mai demult aici era un foc cald…si flacarile lui se jucau asa de frumos in aer..parca se imbratisau intr-o feerica poveste de dragoste. Mai era si un pian la care obisnuiam sa ma uit sperand ca odata va canta o melodie care sa ma faca sa zambesc. Acum nu mai e nimic…camera mea e goala si rece. Undeva intr-un colt am zarit o sticla rasturnata…poate bausem ieri din ea. Nu mai imi aduc aminte, stiu insa ca ieri era mai cald…hmm…mai e si o poza….si in ea zambesc….cine stie de cand o am….si parca incep sa imi amintesc cand mi-am facut-o..incep sa zambesc….era ziua mea…..implinisemn atunci o varsta mare…o varsta care ma facea sa intru printre cei maturi. Imi aduc aminte ca vroiam sa am o amintire a copilariei mele prelungite…si zimbisemn…mi-am adus aminte atunci de tot…tin minte ca dupa ce am lasat aparatul jos….mi-au dat lacrimile….
Mai stiu ca ploua in ziua aceea…in toate zilele in care am suferit ploua…si pe geam se formasera niste brazde taiate de picurii care cadeau cu putere pe acel pervas roshu…de ce il facusem rosu? Nu mai imi aduc mainte…cred ca era doar pentru ca iti placuse tie culoarea aceea..da acum imi amintesc iti placuse intradevar culoarea aceea.
....iti mai amintesti cand m-am taiat la deget? Cat sange mi-a curs si tu plangeai fara sa faci nimic. Te-am prins in brate atunci si mi-ai zambit ….batea vantu in seara aceea….si noi ne iubeam in balcon…era rece si tu nu mai vroiai sa intram….am inghetat…ce mai racisei atunci….
Hmm …e rece in camera mea…si mai deschis o sticla…si beau ceva fara sa imi dau seama…..se face cald. Se aude incet un pian….cu greu deslusesc sunetele…apoi parca ca intr-o melodie veche deslusesc …parca plange cu mine….mi-a cazut sticla din mana si s-a spart….ce ciudat arata sticla cand e sparta….am vrut sa o ridic si m-am taiat ..am inceput sa rad ca un bezmetic….sangele imi curge si nimeni nu e aici sa il faca sa se opreasca….e din ce in ce mai cald..si tu intri in camera…pasesti spre mine si te apropii...e foarte cald.....si...

Un comentariu:

d®ift spunea...

dar ce faci cand tai si vezi ca sangele nu curge? tai si mai adanc? dar sangele tot nu curge...si mai incerci o data! si inca o data ....si totusi se incapataneaza sa curga, nici macar un picur.. si atunci iti dai seama ca degeaba cauti unde nu este, degeaba astepti de unde nu este..degeaba :(