marți, 17 noiembrie 2009

old....

Cat am imbatranit in ultimii ani….
A mai trecut un an peste viata mea…a mai plouat…si soarele a iesit rar pe strada mea. Putin din timpul pe care l-am petrecut plimbandu-ma prin parc am zabovit asupra bancii pe care am stat si pe care m-ai sarutat prima data.
Uneori printre lacrimi se ascunde atat de multa dragoste neimpartasita….
Azi am avut nevoie de cineva sa ma stranga in brate. As sperat sa iesi de undeva si sa ma strangi in brate si sa imi zambesti…am inceput sa sper ca un nebun, ca vei aparea in viata mea si ca ma vei face fericit…ceea ce e curios insa…e ca nu te mai vreau niciodata in viata mea…ci vroiam o imbratisare calda de pe vremea cand zambetele mele veneau din inima si de pe vremea cand ploia nu era doar motiv de lacrimi.

Un comentariu:

Unknown spunea...

sal big bear ..lasa ca la toate le trece vremea , ca la inghetzata shi ca la flori :D ...uite ca sa vezi ca eu mai tzin la tine shi ca te consider un om mare (stii tu la ce ma refer :P ) itzi dedic din inima urmatoarele versuri

SFARSITUL

Nimeni nu mi-a spus povestea
Si nu cred sa mi-o mai spuna,
Am s-o aflu, poate odata,
Dar tarziu, ca pe-o minciuna.

Am s-astept sa treaca timpul,
Am sa uit si incepututl,
Dar pecetuite fi-vor
Inceputul, viitorul si trecutul.

Amintirea n-o sa doara,
Rana fi-va in cuvinte…
Si in amfore voi strange
Anii de indragostit, cuminte.

Si va curge, si va curge,
Si vor trece, si vor trece,
Se va despica si drumul
Si-am sa-ncep din nou, mai rece.

Nimeni nu mi-a spus povestea
Si nu cred sa mi-o mai spuna,
Am s-o aflu, poate-odata,
Dar tarziu, ca pe-o minciuna.

cu dedicatzie pt un prieten adevarat(daca imi permitzi :D )